سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 14 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۱۷:۴۳

با حضور مدیران ارشد صنعت نفت
مراسم معارفه مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی برگزار شد

باشگاه خبری فراساحل: معارفه مدیرعامل جدید شرکت تاسیسات دریایی با حضور مدیران ارشد صنعت نفت برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، مراسم معارفه ابولقاسم رحمانی، مدیرعامل جدید شرکت تاسیسات دریایی با حضور غلامرضا منوچهری مدیرعامل سابق این شرکت و معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت، نصرت رحیمی رئیس هیئت مدیره صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان نفت، عارفی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت و سایر مدیران ارشد نفت روز دوشنبه،‌٢٠ اردیبهشت ماه در شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران برگزار شد.


نصرت رحیمی، رئیس هیئت مدیره صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت در ابتدای مراسم باقدردانی از غلامرضا منوچهری خطاب به مدیرعامل جدید گفت: امیدوارم حجم کار گسترده‌ای از فعالیت‌ها که در سال آتی پیش رو داریم سریع‌تر به نتیجه برسد. وی در ادامه با ابراز این که امیدواریم با حمایت دکتر منوچهری در منصب جدید جایگاه بین‌المللی این شرکت ارتقا یابد، گفت: مسئولان شرکت باید بتوانند در منطقه و جهان جایگاه خود را تعریف کرده و مزیت‌های این شرکت را نسبت به دیگر شرکت‌های بین‌المللی سنجیده و موقعیت‌های کار در ایران و خارج از کشور شناسایی شود.



  کد خبر : 1641
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :